Some thoughts

Köket: Där sa vi färgexplosion, massa olika färger på allt. Olika färger på stolarna, grönt diskställ, ja ALLT!
Hallen: Rosa backar var det va? Fina krokar och spegel såklart :)
Vardagsrummet:  Jag minns inte riktigt hur vi sa här, men svart soffa massa kuddar (färg?) nån matta och soffbord. Mode tidningar under bordet tycker jag ;)
Toaletten:  Limegrönt har vi sagt här, men vi får se hur det blir ^^. 
Mitt rum: Jag vet inte riktigt än, men jag ska nog köra säng, spegel och massa kläder, väskor, skor överallt och modetidningar. Lite som att stiga in i en garderob ska jag ha, tror jag. 
Stinas rum: Gör som du vill :D hihi  

Ska och kolla på en trea i dag, och det får ju i gång inredningsnerven ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback