Trött Sofie

Host host snor snor. Jag blir aldrig frisk.

Har spelat in film (grupparbete i engelska) nästan HELA dagen, i från halv 3 till 10 ungefär. Så jag är rysligt trött och så har jag inte känt mig direkt attraktiv på filmduken heller för jag har just fått mens så ja, niii fattar. Har i alla fall skrivit en text till design priset som ska in i morgon. Blir nog bra det.

Jo jobbet som jag har fått är ett städjobb på sunnemo skola i juli, 2 och en halv timma varje dag i fyra veckor, rätt drygt men det känns bra i fickan, ja och så ska jag jobba i juni i tre veckor. Så 7 veckor jobb i sommar, puuh typ ^^ Jaja men jag överlever. Har hittat ett bra paketpris till paris också, flyg hotell för bara 2040 kr. Inte illa.

I morgon blir en städdag, måste damsuga och plocka med lite saker som jag ska skicka med mamma hem på torsdag. Vinterjackor och sådant. Kan inte fatta att jag bara ska bo här en vecka till, men jag får sova hos Emma för hon är väldens snällaste. Var alldeles för länge sens vi sågs. I dag kunde hon, men inte jag. I morgon kan jag, men inte hon. Så är det hela tiden. Men men ^^.

Har köpt en jeans jacka i från Ebay, alltså Ebay is the shit. Jackan kommer ända i från Los angeles, pretty cool? ^^ haha.

Förlåt för mitt inlägg men jag pallar inte, måste sova nu.. See ya tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback