Trött som en gammal tant

Det sägs ju att gamla tanter och gubbar är tröttare än ungdomar. Men jag undrar allt, om jag kan vara så trött som jag är nu hur fan känns det att vara gammal då? Borde vara hemskt. Jag undrar vart min trötthet kommer i från för jag har inte gjort något speciellt i helgen eller under veckan, har bara snytit mig ett ex antal gånger. Men det kanske drar musten ur en. Jag har liksom påsar under ögonen. Saknar en massa också. Emma kan inte du vara i Karlstad förihelvete :( Jag blir så ledsen när du inte är det. Jag tror att jag behöver pensellin för att få ut min förkylning, ja och så vill jag operera bort mitt födelsemärke. Himlans gött att vi är lediga på fredag. Har inga planer dock. Men på lördag blir det fest och soft som fan :) 

Vill ni ha erat rum städat? 50 kr h (det är billigt!) ^^

image2080 
Ful bild ;) haha


Kommentarer
Keri säger:

Du kan få städa mitt rum??

2008-05-14 | 14:39:00
Bloggadress: http://Polkagalss.blogg.se
Sofie säger:

Ja det kan jag göra :D

2008-05-14 | 14:52:17
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback