Trött som en mört



Ska gå och lägga mig strax men jag sitter och funderar på om jag ska lägga bud på en jeansjacka på ebay. Skulle vilja köpa en massa saker som små apor som man kan sätta någonstans bara haha. Har gjort klart svenskan också, så lite stolt över mig själv är jag annars har jag bara suttit här i sängen hela dagen haha. Men nått jag är mäkta stolt över är bacon grytan jag gjorde i dag, fy bubblan vad god den är, duktiga Sofie.

Jag känner mig lycklig men ändå tom. Det är en jätte skrämmande känsla som jag har i magen. Allt är ju bra men ändå så är det något som inte är bra. Svårt att förklara med ord. Jag känner mig som en kartong. En ägg kartong med 6 krossade ägg i. Ja just precis så känner jag mig.   

Jag är för trött för att tänka nu.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback