Utkast: När man ...

När man är såpass trött att man sminkar sig i sängen borde man få gå och lägga sig igen. Och skit illa mår jag också. Men det är härligt att göra iordning sig i sängen, fan att inte vågtången räcker till. Kanske ska jag dumpa den tången i dag och köra platttång?^^ Går mycket fortare. HAR FAN INGA KLÄDER, liiiksom whats " i have a passion for fashion" det stämmer inte nu kan jag säga, hatar kläderna i affärerna. Ingenting faller mig i smaken. Eller så är det så att ja inte vet vad jag vill ha. Allt jag vet är att jag är i stort behov av fräscha nya sommriga kläder. 

Och just ja, Stina och jag har funderat på midsommar, skulle det inte vara nice att dra till Stockholm, bo på hotell, ha kuddkrig, äta midsommarmat på något mysigt berg (Emma förslag var apberget) och självklart shopping om någon affär är öppen. Det är ju liksom bikini rea runt midsommar. Så vilka hänger på? smsa mig! HÖHÖ var inte så tråkiga nu. Vad ska ni göra annars liksom?



Jag ska bli smal till sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
karin säger:

det är du väl redan?

2008-06-17 | 16:07:57
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Smal?

2008-06-17 | 23:25:24
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
karin säger:

men JA :P du är smal utan att vara spinkig, att var det är bara fult och onormalt!

2008-06-18 | 15:43:49
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback