Förfestande i Saras lägenhet


Vadå över ambitiös ^^


Kex och ost är gott :)


Sara sminkar Keriiiiiiiiiiii


Saras festoutfit består av en kort klänning i från Zara och skor i från bianco. 
 

Keris festoutfit består av klänning i från Gina och skor i från punkten.


Min "för söta" fest outfit består av klänning i från sisterspoint skärp som är Saras och skor i från din sko.
Fan va jag gillar mina skor ^^, sköna som tusan och snygga.


Lite mer close up och mer detaljer ^^.


2 sekunder på sig att få till en bild ^^


Jag avslutar med denna :)

En trevlig kväll som har sina för och nackdelar HAHA.

xoxo

Ps: Jag vill förstora min överläpp, vem pröjsar ?

Och om jag inte får en jeansjacka snart avlider jag + att det är så jävla kallt här i lägenhet. Sa ju för fan till hyresvärden i går och i dag har jag skickat ett sms. Även fast han inte är hemma kan han väl för fan ringa. Nu kommer jag verkligen inte bli 100 % frisk. Har verkligen lust att göra en brasa nu haha. Nej men jag får ingenting gjort och det är skit jobbigt. Kan inte duscha för fan va kallt det kommer vara när jag kliver ur duschen, nej usch!

xoxo

Kommentarer
Anonym säger:

Fett snygga bröst tjejen i svart har !

2008-05-19 | 20:38:09
Sofie säger:

Haha ja det var ju inte meningen att någon skulle märka det! :P

2008-05-19 | 21:18:59
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Keri säger:

hiihi, fin konversation om mej, tack för komplimangen btw. ;)

2008-05-19 | 21:37:32
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Sofie säger:

Ja eller hur :P

2008-05-19 | 22:23:13
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback