Väntan och konstig magont

Sitter här och lyssnar på Markus Krunegård och Elefant & Ph - Lagar din mat (mindre bra dock ^^) Snikade mig skjuts hem av Stinas pappa så jag sitter och väntar på att Stina ska höra av sig. Väldigt gött må jag säga för jag har en jäkla massa tvätt som jag hade tänkt att jag skulle tvätta när jag kom hem till kära Sunnemo. Och så har jag massa pyssel grejer som ska med hem :) Roligt roligt. Mötte en sur gubbe förut, han bara, det här är ingen cykelväg och så flyttade han sig inte ur vägen! Asså fan man kan ju inte cykla på vägen där för det var massa bygggubbar och sånt. Jag tycker att det är så jäkla onödigt att sprida negativitet runt omkring sig, liksom va fan håll käft och bry dig mer om vad du själv gör och inte vad andra gör. Japp haha så var det.

Vi har bestämt att vi ska förfesta hemma hos Sara på lördag och mysa med ansiktsmasker och sånt :D Tror att jag kommer bli mycket gladare, har varit väldigt nere i veckan nu. UCSH! Har klädkris också :( Men men det lööööser sig :D 

Kommentarer
Keri säger:

haha neej den är ju SÅ bra!

2008-05-15 | 19:05:04
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback