Åkrar och ängar


Saknar när vi satt på pråmen och glassade


När vi jämförde våra rosa tånaglar


När vi drack vin och åt pizza på en fancy resturang


När vi gjorde Danmark osäkert


Och när vi shottade tillsammans

Sitter här och känner mig lite sentimental.

Blir lätt så här när jag är trött och inte kan sova. Har grymt ont i huvudet, och så är jag lite hungrig. Vet inte vad det har varit med mig denna vecka. Har bara ätit soppa och macka på kvällarna. Inte bra. Inte bra. Ser fram emot det stora middagen som jag och Stina ska fixa till Emma. Det bådas för nått med potatis.
Potatis är gott. Fast inte kokt.

Haha nej nu ska jag verkligen sova även fast det inte går.
Blunda är jag inte oförmögen till.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback