Opepp

Har sett på allt bra på teven som man kan se nu tror jag. Tycker väldigt synd om mig själv denna kväll men jag ska försöka sluta med det. Är nog mest trött. Ska snart hjälpa Stina med att få ut sängen i vardagsrummet för hon ska få omtapetserat (: Denna vecka kommer bli intensiv och mycket MYCKET svenska. Men det är det värt för nu ska jag fan bara tänka på framtiden och skita i allt annat. Fast det är ju inte så bra inställning kanske. Men ja nu är det så. Jag vill BORT härifrån så jävla långt så att ingen kan få tag på mig. Jag behöver se nått nytt, vidga mina vyer. Känns som att jag är fast i nått mönster som jag inte tycker om. Vill uppleva någonting nytt och givande. Nu börjar starsky and hutch och ja det är väl kanske inte det mest givande men jag ska nog se i alla fall. Efter kl 12 är lovet slut så nu ska jag njuta fullt ut av de sista få timmarna.

Jag vill inte till skolan! Det ger mig ingenting längre känns det som. Var mycket roligare och inspirerande för ett år sen. Får knappt använda händerna längre. Nån gång vill jag känna att det är roligt att gå upp på morgonen för lektionerna i dag är mycket lärorika och givande. Men det var länge sen som jag kände så. Jag vill känna så. Tror faktiskt att ett simpelt jobb i klädaffär skulle ge mig mer än vad design lektionerna ger mig nu. I alla fall rabatt på kläder.

Nej det här ger mig inte så mycket heller...

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback