Godisonsdag

Varit en omtumlande dag i dag... Ikke blev det nån träning i morse med det där skyltfönstret heller så jag och Sara gick och käkade frukost på donken. Sen hade vi ett stort jävla hål så vi gick till stan och tröstshoppade. Har inte kännt mig topnotch alls i dag men det är nog för att jag laddar till helgen ;) Sara och jag bestämde oss innan vi gick på bussen att efter shoppingen i Stockholm blir det kökstopp tills april för då blir det att shoppa av i Paris :D Lääängtar!

När jag kom hem till lägenheten kände jag att jag ville ha lite egen tid, alltså nu ^^. OCH JAG HATAR MITT BREDBAND!

Men men om en timme ska jag och Stina i väg på styrkepass...

<3 pussi

Kommentarer
Keri säger:

Jag blir väll med till Paris?. El.??

2008-11-19 | 17:35:40
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Anonym säger:

Ja men självklart KERRII!

2008-11-19 | 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback