I remember the sound

Sitter i skogen i Sunnemo nu och det är väldigt mysigt. Längtar hemskt mycket till julen, dricka glögg, utomhusbelysning och att bara få vara med min familj. Inte få julklappar utan bara kuvert med pengar i, skulle inte vara fel alls. Slippa all julstress och bara vara med människor jag älskar. Snö och åka skidor. Vara i en stuga i sälen på nyår med roliga och beundransvärda människor. Göra någon stor uppgift i skolan som inkluderar sax, tejp och kreativitet. Jag längtar till så mycket just nu känner jag. Vill må så där toppen bra som jag har gjort. Men just nu känns allt bara hopplöst. Men det är väl så i perioder. Vill ha bra betyg och jag vill komma i väg utomlands och plugga. Det är det viktigaste.

Många deppiga inlägg har det blivit inom några dar nu ^^



Fin text <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback