I will hold you in my arms

Jag har köpt ett par delicious lila pumps på Ebay som jag längtar som tusan till nu hihi!

Ja på Ikea blev det doftljus, galgar, glas och tyg. Ja och sen blev det rengörnings produkter, strumpbyxor och en pälsjacka på Bergvik. Fast jag ska kolla om den finns i svart i stan i morgon, men annars är vitt fint också :) Sen blev det bara lite pyssel grejer som kan vara behövligt. Jag är nöjd som tusan. Har mysit runt här i lägenheten med tända ljus så nu luktar det underbart här hemma. Längtar efter min roomie nu faktiskt ^^ men hon kommer nån gång vid 6.

I morgon blir det sjukhuset för min del... Kommer virra bort mig totalt men jag överlever nog ;)

<3

Kommentarer
karin säger:

Hur svårt är det att använda ebay? känns det värt? jag har använt tradera men det är ju ändå inom sverige (för det mesta, har iofs haft lite köp i storbritannien) och det känns rätt så tryggt just det! tell me moooooore :D

2008-11-09 | 21:06:21
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Jag vet inte hur många fynd jag har köpt ifrån Ebay, LOVE IT! Det är jätte enkelt bara att man har visa kort typ (mamma haha) så betalar man genom paypal. Kul med saker som ingen annan här omkring har, jag har aldrig blivit lurad och så. Toppen är det :D

2008-11-09 | 22:12:03
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback