Jag är klar

Klar med formgivnings uppgiften. Jag är helt klar med hur jag vill presentera mig själv. Vad jag drömmer om. Vad som är jag. Ja det är jag klar med. Jag sitter faktiskt just nu och kollar på min "grej" den är rätt fin att titta på faktiskt. Jag och min roomie och vän kollade på film tills nyss. Stina somnade och jag satt där och grät till den sorliga filmen. Sån är jag. Trött är jag också. Men under en tid nu så har jag inte orkat att lägga mig ner och blunda. Tråkigt. Ingen mening. Jag är en natt människa helt enkelt. Jag kan vara uppe hur länge som helst. Men sen vill jag sova hur länge som helst också. Funkar inte så bra när man har en skola att gå till dock. Men men. Babbel babbel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback