Jag längtar redan

Mötte som sagt upp Emma och vi handlade vitlöksbröd och så åkte vi hem till moi och åt köttfärssås, spagetti och vitlöksbröd. Sen så slog vi oss ner framför heartbreak hotel, våran älsklings film. Sen kom Stina hem ifrån träningen :) Riktigt mysigt hade vi. Älskar att få träffa dem jag älskar tillsammans. Även fast det inte varade länge. Sen så gjorde jag klart typografi formen som tydligen skulle vara klart till i morgon så nu är det i alla fall gjort. Jag längtar redan tills att få åka hem till Mamma och bara ta det lungt, träna i gymmet och bara tänka och reflektera ;). Sen på söndag VILL jag ut i affärer. Har redan tjänat 300 kr på mitt tradera säljande. Härligt med pengar på saker som jag ändå inte använde. Har lagt ut två grejer till som ni kan kika på, bara fina grejer ska jag säga er :) Nu ska jag sova för snart är det midnatt och inte många timmar tills jag ska upp igen. Så puss på er <3

Ps. i morgon blir det nya strumpbyxor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback