Livet en torsdag

Sitter och lyssnar på covers med Joshua Radin på youtube right at the moment.

Har varit på utvecklingssamtal i dag och det gick toppen bra. Har nått utvecklingssamtal gått dåligt för mig? tråkiga svenska flicka, gör nått dumt nån gång. Men ja efter det blev det bond filmen med mami och papi. Enligt mig så var det inte en sån rolig film. Brukar gå igång på musiken och allting men det var bara lamt.

Fick mina fancy shit skor i dag, höga som FAN och pytte lite för trånga längst fram vid tårna men det ska jag fixa till, allt för konsten som min vän Sara säger. Och parfymen ifrån Dior från papi fick jag också, luktar underbart. Namnbanden ifrån mami fick jag också. De ska pryda mina framtida verk hihi. Jag har inte så mycket mer att skriva än dessa ytliga saker...

Får säga godnatt då <3 pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback