På väg mot bättre humör

Jag har börjat skriva privat loggbok/dokument/dagbok på datorn, mina privata tankar. Kan vara skönt att skriva sådant man inte vill skriva i bloggen. Sitter på bussen på väg hem nu. Saknar redan mamma. Är nästan klar med allt som ska göras denna vecka också, i skolan alltså. Till helgen ska jag bara ta det lugnt. Mamma och jag ska och shoppa på ikea på söndag, hoppas jag i alla fall. Jag måste ha nya galgar, för allting bara hänger. Hela mitt liv hänger. Men känner att jag börjar komma tillbaka nu, till Sofie. Det är bra att min deppighet bara sitter i en vecka ^^. Men så kan det vara i lbland, eller rätt ofta för mig. Jag tror faktiskt att lite inredning och mode kan få mig på bättre tankar. Men nu är jag framme i Karlstad. Ska slänga ner datorn i väskan nu och möta upp Emma för hon ska hämta sin frisör väska hemma hos mig och så tänkte jag att ag skulle bjussa på mat för hon var så hungrig ^^. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback