Swedish

Sitter jag och har nu och jag har nyss gjort ett enkelt presentkort till pappa, han ska få en premunation av moi ;) gulligt va? Är typ klar med allting så jag orkar inte lägga ner nån tid. I morgon hoppas jag att mamma följer med mig till dalen för jag måste fota inför en skoluppgift och så skulle jag behöva en hel del papper till en design uppgift vi fick i dag. Riktigt kul uppgift för en gång skull. Och så tänkte jag att jag tar med symaskinen till lägenheten på söndag, ska fixa till ett par jeans och förhoppningsvis sy en tygkasse till datorn. Jag är inne i värsta kreativa perioden nu. Kul som tusan. Jag vill hem nuuu! Och jag vill börja med design uppgiften NU! Jag har ideér så det sprutar om det...





Kommentarer
Keri säger:

Chanel hysteri!

2008-11-07 | 16:31:59
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback