Taking care of myself

Sitter här i min säng alldeles nybadad och nyinsmörjd med väldoftande Calvin Klein bodylotion. Tror jag var på badrummet i 2 timmar haha, det behövdes nog hehe. Ska snart måla naglarna, men chillar med det en stund. Ska göra klart skivfodralet, ändra formatet och vända på steken. Ja sen ska jag göra kultur och idé historie frågor, eller läsa... läsa får det bli.

Har en fulperiod så det skriker om det.  Har ingen inspiration till kläder och inte har jag nån shopping lust. Vill inte köpa bara för att jag inte har nått. Men jaaag skulle behöva skit snygga jeans, linnen, tröjor, massa skor, en väska? Jag är inne i en jeans period nu, vill ha en hel drös med nya jeans, GIVE ME! Och massa snygga linnen och tröjor till det. ÅH! Vill bara att det ska bli jullov och att jag och Sara drar till Stockholm (köpa nyårsblåsa då meed). Karlstad har fan inga kläder. Men ja det är inte många veckor kvar ^^

Ska nog köpa ett linne jag såg i dag i morgon i alla fall ;)



Jag vill bara klä mig såhär egentligen men KALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback