Till Keri




Jag har insett mycket under detta året. Håret Sofie, det är jätte fult, ha inte sådär! ^^



Den efterfesten haha, jag säger bara tequila race...



Mysig utgång som ska göras om och om igen



Flickor med samma intressen, pojkar och design! ^^



Köpenhamn shopping när den är som bäst, eller var den bra överhuvudtaget? haha jag ser gravid ut



Skolavslutningen var så himla mysig, vi lovade varandra genom att skriva kontrakt på att vi skulle träffas minst varannan vecka och att vi skulle höra av oss minst en gång i veckan. Vet inte riktigt om vi höll det men det var sött tänkt i alla fall :) Kvällen var väl sådär kanske hahaha, eller morgonen? ^^

Nu ska jag sova så att jag är någolunda utvilad i morgon...
Värsta flumm inläggen blir det när det är sent på kvällen ^^




Kommentarer
Keri säger:

Jag saknar det! Jag saknar er! <33

2008-11-07 | 08:47:27
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback