All I need is u

Jag har vikt tvätt så att jag aldrig mer vill vika tvätt igen denna kväll. Både jag och Stina ligger nog med blöta lakan i natt haha. Men bättre än inga lakan alls, right? Ja i morgon blir det genrep i CGCs skyltfönster, absolut ingenting som jag längtar till. Sen måste jag ut på stan, lämna in ett par skor för omklackning, köpa tillbehör till en kjol och så ska jag kolla efter ett par jeans. Behöver påfylling på den fronten. Och sen vid 4, halv 5 så ska jag, Emma och Stina gå en mil hade vi tänkt oss. Kan bli en bra eller en botten dag i morgon. Vi får se. Nu hade jag tänkt fortsätta skriva på min spännande kärleks historia som utspelar sig i new york ;)



Jag saknar min Theo som inte längre är nån bäbis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback