Think of me

Nu har jag röjt undan all disk och damsugit lägenheten. I slutändan är det nästan alltid jag som tar tag i städningen ;) Men det gör mig egentligen ingenting, har sparat toan till Stina hihi. Håller på att göra mig mat, ingen vidare inspiration på den sidan, makaroner och kycklingspett. Kyckling och makaroner enligt mig är inget vidare. Men orkar inte koka ris. Ska sätta mig med svenskan nu och sen blir det teve kväll. I morgon blir det shopping och fest på kvällen, tror jag. Och på lördag vill jag vara med Emma, ja och på söndag... mamma och pappa ni är välkommna? Har inte sett pappa på 3 veckor, men jag klarar verkligen inte av att sätta mig på en buss hem till Sunnemo. Alldeles för mörk och trisst. Usch nu spyr jag på den här maten och svenskan orkar jag bara inte. Men måste... :( Men jag tror fan att jag lägger mig i badkaret innan, är genom frusen och jag behöver det helt enkelt.
Ha det braigt så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback