Älskade helg

Gud va jag är trött. Ärligt talat jag vill bara ha en dubbel helg och sova sova sova. Känner mig så tankfylld och stressad och så håller jag på att blir sjuk. Ingenting är kul längre, bara fruktansvärt uttjatat. Jag vill bara ligga under täcket och ja bara ligga där och inte göra någonting. Innan jag somnade igår så kom jag och tänka på när jag var liten och mormor skulle passa mig och så fick jag skjuts till hennes "fina hus" och så fick jag alltid som jag ville, pyssla och badabadkar. Och sedan fick jag gå och lägga mig i rummet som luktade parfym och då somnade jag utan några krav på vad man är tvungen att göra dan efter. Underbara barndomen.



I går träffade jag älskade Olivia och Stina samtidigt, det var härligt för det var så länge sen. Det är mina äldsta vänner och det är ganska fantastiskt att vi fortfarande är rätt så tighta. Fast det är nog bara för att vi har kännt varandra i en evighet.
^^ Nej nu ska jag äta frulle och mysa med mamma och pappa.

Djur update:

Zenta är så slut också ^^ älgjagaren
Tuffi hon var så underbart söt i går ^^ Hihi
Pelle har jag inte sett till än
Gösta ja han simmade på för fullt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback