En rubrik utan mening

My god va jag hatar rubriker, va fan måste de vara där för?

Yogan/balansen gick braigt, fast mindre bra för Stina ;) men det är hennes problem haha. Sen blev det hem och kolla på andra avenyn och house. Mycke teve blev det i dag... Ja va säger man? GE MIG LOV

Idag stod jag på busshållplatsen. 
Under paraplyet i ösregnet, i mörkret, i min nya kappa.
Och trots att vattnet började hitta fram genom skorna till tårna och trots hungern och trots stressen och trots allting annat som är jobbigt... så brydde jag mig inte om när bussen skulle komma.

För det kändes så väldigt bra att bara stå där.

Stämmer det inte eller vad?

Tips till en blogg http://mervinsasabina.blogg.se/ hon skriver bra och intressant, hon skriver även på smålandsposten.

Nej nu ska jag sova och drömma om underbara saker (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback