En trött pluggig tjej skriver ett blogg inlägg

Ja om någon skulle intervjua mig nu så skulle nästan alla svar bli "- jag är för trött för det" eller "- jag har inte tid" Ja så är det. I dag när jag kom hem slog jag mig ner brevid Stina med en filt omkring mig. Hon har varit hemma den sjuklingen hela dagen. Sen så såg vi på skräckfilmen Mirrors (var lite läskig och slutade konstigt) bara för att göra något annat än att plugga hela tiden. Ja men sen så började pluggeriet, ja inte känns det bra än men klockan närmar sig halv 12 så det är nog dags att borsta gaddarna och krypa till kojs för i morgon väntar en ny spännande dag. Ge mig lov någon?! Och Emma det du sa i telefon, det lät alldeles primaskinka så FrÅgA! Nej gaddarna vare ja <3

Här skulle det varit en bild på tröttis Sofie men ja bloggen krånglar så ni får gråta lite över förlusten...



Kommentarer
Keri säger:

Vad sa emma??

2008-10-16 | 07:04:03
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Sofie säger:

Att vi skulle dra till Stockholm (: Men det kommer säkert inte bli av i alla fall ^^ Men kul skulle det vara :D

2008-10-16 | 11:33:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback