Fika och secondhand

Jag och Sara kom på en brilijant idé alldeles nyss så nu sitter jag och väntar på att en timme ska gå och att Saras lektion ska bli klar. Vi tänkte åka ut till wåxnäs och gå på gengåvan, Sara ska kolla på pälsjackor och jag ska kolla efter en pälshalsduk och stora tröjor ;). Sen tänkte vi gå och fika på royal och samtidigt ta fram våra datorer och skriva på svenska muntiliga presentationen. Ett måste så det var rätt onödigt för mig att åka hem och inte göra någonting.



Keri kan du inte bli frisk och komma tillbaka till skolan?
Och jag säger detsamma om Emma, bli frisk!

Nu ska jag kolla in ebay och bloggar

Puss igen

Kommentarer
Keri säger:

2008-10-02 | 16:45:05
Bloggadress: http://gonewiththesin.blogg.se/
Keri säger:

Jag, jobbar på det gumman. Vill tillbaka till er och leva livet igen! Kommer snart, jag lovar <3 Har inte haft så här tråkigt på länge, min lägenhet har inte varit fulare, och mitt skol-sug har inte varit större. <3

2008-10-02 | 16:46:36
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback