Fjortisdunk

Det spelar fjortisdunk i lägenheten under mig haha, lyhört någon?

Om en kvar precis tar jag bussen till Emma (: Har blivit väldigt mycket Emma detta lov. Och det tycker jag om! Men jag funderar på att åka till Sunnemo ikväll i alla fall, mysa med djuren och mamma. Men det behöver ja inte bestämma nu.

Är det nån som har tips på hur man ska göra för att svarta nylon strumpbyxor ska hålla mer än en gång? Snälla jag är desperat. Sitter med ett par med hål i nu haha.





The only glitterati journal

Kommentarer
karin säger:

ta på sig dom med filade naglar och klippta tånaglar, det är nog det man kan göra, min farmor var dock ännu mer försiktig och radikal och tog alltid på sig dom med bomullsvantar :D

2008-11-03 | 16:37:19
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Vant tipset ska jag fan testa ^^ haha

2008-11-03 | 17:04:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback