Fredagskväll

Skulle ta kort på mina nya plagg förut men självklart tappade jag kameran i golvet och zoomen åkte in snett på nått sätt. Så ja nu funkar den inte korrekt. Fan fan fan, typ men jag orkar inte bry mig. Får hoppas på att pappa kan laga den eller nått :( I dag har jag varit på stan lite med Sara, köpte ett par jätte fina jeans (: Sen så gick jag till Emma och blev klippt, härligt. Nästa gång blir det page enligt Emma, hon tycker att det skulle passa till mitt ansikte. Ja det får vi allt se. Men jag blev lite sugen faktiskt. Nu sitter jag här hemma, har nyss kollat klart på en ny film med nån Bruce. Nu ser jag på fredag hela veckan. Vet inte än om jag ska träna i morgon. Vill träna men jag vet inte om jag orkar gå upp tidigt. Men vi får la se. På bussen hem ifrån stan förut så var det mycket folk med på 6an för att de skulle och se på Lena och Orup på arenan. La märke till den där alkohol och parfym doften hos äldre människor som jag kände när jag var liten. Haha vet inte riktigt vart jag vill komma där men. Men nått jag inte kan förstå är varför dricker tanter och gubbar när de ska på Lena och Orup? Hm...

Tänkte tipsa om en sida som ger mig inspiration i höst (fashionista)



Haha för mitt och Stinas köksbord ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback