Gör allt för att inte plugga

KLÄDER
Skor: Höga stövlar, pumps eller mina vagabond stövletter
Sneakers: Helst inte men i sånna fall tygskor
Jeans: Mina svarta GAMLA cheap monday jeans som äntligen passar
T-shirt: Vill ha en slapp mörkgrå en
Underkläder: Jag är en sådan person som inte bryr sig så mycket om sånt där ^

ACCESSOARER
Väska: Jag vill ha en miu miu men annars min beiga sandqvist väska
Plånbok: Min tiger of sweden gift from Keri
Solglasögon: I don´t use that
Klocka: Skulle vilja ha en guld, tunn en

TEKNIK
Tv: En svart tjock stor en, inte en plattis tyvärr :(
Mobiltelefon: Nokia
Mp3: En rosa en, men lyssnar inte på musik så längre :S
Dator: MacBook <3

BADRUM
Tandkräm: Unknown
Tvål: Rosa såklart
Parfym: Olika
Medicin: P-piller
Vitamin: Nått gult äckligt
Huvudvärkstablett: Alvedon.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Blä vanligt vatten skare va
Vin: Rött -vitt spelar ingenroll
Öl: Smakar inge gott i min mun
Bröd: Väldigt olika
Glass:  Sunnemo glasscafe glass, alltså sia glass

HEMMA - Karlstad
Säng: Mjuk och skön
Lakan: Vanliga bomulls
Espressomaskin: Nej gud va onödigt och äckligt ^^
Kylskåp:
Stort men inte så välfyllt

FÄRDMEDEL
Bil: Blir nog inte än på ett tag
Taxibolag: Taxi är dyrt men gött om man har ont i fötterna
Cykel: Min älskade cykel är stulen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback