Haha dag

Hela morgonen var en mardröm haha, jag sitter och skrattar åt det nu ^^. Jag vaknade med att tro att mitt bankkort var borta men det var det inte, men spänningen fanns där haha. Sen så skulle jag gå ner till bussen och låste upp källardörren för man går igenom den för att komma ut (: jätte kul är det haha. Sen fick jag panik, mina nycklar var borta. Ringde till Stina och tvingade henne att gå ut och leta efter dem, även fast hon inte hade tid till det. De fanns ingenstans. Jag gick upp för trappan till Saras lägenhet för vi skulle gå till badet tillsammans. Jag började storböla. Rev ut alla mina grejer, pratade med Stina i telefon och Sara letade i min väska. Fanns ingenstans. Men till sist hittade Sara nycklarna i datafacket haha. GÖTT haha. Ja så har det hållt på idag. Men jaja slutar om typ 5 minuter. HÄRLIGT! Ska hem och sova sova sova sova!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback