Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt

Fikade och softade ^^ med Sara, åkte hem sen åkte jag tillbaka och mötte upp Emma och då köpte hon pizza till mig, gulligt va? (: sen softade vi och jag följde henne till bussen och jag åkte hem igen. Stina har en "vän" på sitt rum nu så jag känner mig lite ensam haha nej då men snart börjar andra avenyn. Fast jag ser det nog på datorn i stället. Hm ja.



Sminkväskan ifrån Face Stockholm. Blir spegelvänt när man tar kort med photoboot men ja va fan.



The new lipgloss ^^

Jag och Emma drar to the big city nästa vecka STOCKHOLM och då skulle jag vilja köpa

En hel drös med nya spetstrosor i olika färger
Ett par lila ankleboots
En cool tunika eller klänning
En foundation

Ja det är ju inte så mycket (: GIVE ME

Vill nån köpa min själ för nån tusenlapp?

Nej nu är jag trött som en gnu ska gå och borsta gaddarna och ta bort sminket nu

Puss

Kommentarer
Keri säger:

Gnu är mitt ord hörru... mitt lilla uttryck. men vilken dag blir de sth för er? Kan man få hänga på? (A)

2008-10-19 | 22:28:07
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Anonym säger:

Inte din själ bara din body:)

2008-10-19 | 23:41:30
Olivia säger:

vilken "vän"? =P

2008-10-20 | 08:51:39
Sofie säger:

Keri: Ska sova hos Emmas syrra så jag tror ikke det little Kerooo

Anonym: Ja du men visst ^^

Olivia: Det får du fråga Stina om ;)

2008-10-20 | 17:32:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback