L o v e

Sitter och ser på en film som låg framme, den är Stinas. 2:37 nånting står det på den, en psykologisk film. Gud det händer hemska saker. Borde träna historia men jag kände att jag behövde tänka på annat en timme eller två. Sen blir det endast historia i mitt huvud. Har damsugit och diskat också, en grej som jag gör när jag inte kan slappna av. Asså gud va den här filmen är läskig. Kan inte Stina komma hem snart.. jag börjar bli riktigt rädd här haha. Pratade med Keri förut och jag tror att det blir att vara hemma hela helgen (: Ska bli riktigt härligt kanske, kanske att jag stannar kvar om det händer nått roligt. Men annars blir det softish hemma med vovvarna, katten, mami och pappi. Fast man vet aldrig med mig. Bättre att jag bestämmer mig i morgon. Jag vill på bio det är en sak i alla fall!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback