Lång dag

Jag och Sara åkte vill gengåvan, självklart är det bara jag som shoppar. Det blev 3 fina ting, kan visa imorgon (: Mycket nöjd. Sen så åkte vi och satte ner oss på royal i 2 timmar. Vi käkade pastasallad och pluggade svenska (: Blev riktigt bra faktiskt. Ska bli kul att redovisa haha, nja kanske. Men, men. Sen åkte jag hem och såg på andra avenyn, drama, drama... Sen fick jag en hög filmer av Joakim till min dator. Mama mia, Satc, mirrors, och nått med nån Bruce, har mycket att se i morgon (:

I morgon blir det skolan, shopping med Sara, till Ikea med Emma tydligen och så ska hon klippa mig (: Sen blir det en hemmakväll för mig med godis och film (: Ser fram emot att vara lite själv och slappa. Ska upp och träna på lördagen också, lovely! Fast det skulle vara gött att sova. Men jag kan ju lägga mig tidigt i morgon i stället. Jaja det löser sig haha....

Puss på er mina läsare hoppas ni sover så gott!



Min gamla katt Pelliiis <3 Miss him, han skulle gärna få sova i min säng i natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback