Lite karlsson på taket

Gick till sängen efter att jag och Stina sett på karlsson och tänkte göra teu lite till men ja nu har jag tänkt över lite för redovisingen i alla fall. Jag har börjat oroa mig över helgen för att jag kommer få vara själv tills klockan 6 på lördag kväll. Stina ska vara i skolan och tydligen sova där också ^^ och resten av mina vänner är bortresta eller hemforna. Fick lite smått panik förut men det ska nog bli härligt att vara själv. I alla fall för ett tag. Jag har bestämt mig för att hitta fynd på ebay så det smäller om det så jag ska nog hålla mig sysselsatt. Och på lördag morgon ska jag träna på kauif. Så jag fattar inte varför jag får panik. Men inte skulle det vara så fel med en konstnärlig/musikalisk kille i min soffa på fredags kvällen ;) haha dreamer...

Nej nu ska jag sova för i morgon blir det BAD! Och jag har fortfarande det hemska märket på mitt ben KOMPLEX!

Jaja babbel bloggen ska jag nog börja kalla min blogg för ;)



1,5 - 2 år kvar tills jag intar staden... hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback