Onsdaaagish

Godmorgon godmorgon!
Kom till lägenheten igår och lite senare kom Stinis också (: Vi hade en hel del att prata om... I dag blir det att träffa Emma tror jag, gå lite på stan och bara kolla för vi vet inte om det blir Stockholm än. Fast vi är inte så pepp på det egentligen, så det blir nog attt finna fynd i Karlstad, tråkigt men sant. Ärligt så känns det som att jag inte är någon bloggare längre... känns som att den tiden är förbi. För vad ska man blogga om liksom? Jag gillar bloggar med bilder och min blogg har förvandlats till dagboksform och sånna hatar jag. Blä! Men men jag skriver väl om mina dagar och så får jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka (: Ha en braig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback