Shopping med mamma





Blev för mycket shopping idag men det känns som att det var länge sen (: Och jag ÄLSKAR min mamma nått enormt mycket. Och hon var jätte snäll i dag, fick den fina "päls" halsduken, shampoo och balsam i från swartskoft (stavning) och en massa mat och behövliga saker. Själv köpte jag svarta klassiska pumps rosa nagellack i från Mavala i färgen Riga, en gråmarmelerad oversized herrtröja, lila långt linne tvåpack strumpbyxor (: Nu har jag knappt pengar kvar men det är det värt. Ska bara köpa en jacka sen är det kirrat för denna månad.

Jag känner mig som värsta känslotrollet och vill bara krama mamma och pappa och aldrig släppa taget <3 Kungligheterna på sprakberg...

Vet inte hur jag ska göra med mitt liv, är det bara jag som funderar.. hela tiden?
Fast det finns ju inte så mycket att fundera på eftersom jag redan har bestämt mig!

Ibland skulle jag vilja vara två personer...

Älskar er alla småtroll! <3

Mår lite bra i hjärtat i alla fall, har köpt två produkter till förmån för rosabandet i dag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback