Snart försvinner alla spår

Har just vaknat upp ifrån att ligga i sängen och lyssnat och läst i boken The great Gatsby. Men jag insåg nyss att jag mer sov än att just lyssna på boken. Men men ^^. Nu sitter jag och läser på kulturhistorian... får gå som det går. Jag har denna vecka insett att tvåan är värst, värst i plugg i alla fall. Men det är det väl värt kanske? Men jag har tur som har sånna underbara vänner som finns där och hittar på roliga saker hela tiden. Livet är en fest liksom! Snart är det andra avenyn (: lycka!

Historieprov på fredag :S

Nästa vecka har jag redovisning i en reklamkampanj och så har jag matteprov (det värsta)

Haha nej nu är det slut på pluggskrivande men det blir lätt så när är det enda som kretsar runt en. Och lilla Stina håller på att bli sjuk och jag känner i halsen. Oj oj va livet är hårt haha.



Kommentarer
Keri säger:

Fan va het jag är då ^^

2008-10-14 | 20:40:26
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Sofie säger:

Nej men jag säger detsamma ^^ Ser så där jobbigt söt ut haha

2008-10-14 | 22:08:36
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback