Sofie en broschyr tjej ^^



I denna tidning fast ifrån Karlstad och inte Trollhällan ska jag vara med i. Jag är inte van med sånt här men det kändes för svårt för att tacka nej.



Där den tjejen som är på bild ska det vara en bild på mig istället och så ska det stå lite om vad jag vill blir och varför jag går på den här skolan. Kan bli intressant alltså. Men jag har ingen bra bild så jag får sminka till mig riktigt ordentligt imorgon och så får Sara ta en bild. Vad jag inte kan förstå varför de har valt mig? haha. Men jag kanske är en bra elev helt enkelt. Men ja om ni går i 9an i värmland kommer ni alltså få en sån här nån gång ^^

Puss

Kommentarer
Stina säger:

Hihi :D

2008-10-14 | 18:33:36
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback