Tisdagen

Jag är riktigt sugen på att ta en massa kort men jag har ingen kamera :( Skulle kunna ge er outfitsbilder på datakameran men det blir inte så bra ^^ hihi. Men men i dag hade jag på mig min nya gråatröja, pälshalsduken och nya pumpsen.
Efter skolan blev det fik med Sara, Keri och hennes mamma. Hoppas att du kommer må bättre Keri (: Sen så åkte jag på balans. Och jag fick så grymt ont i ryggen men jag överlevde höhö. Sara har fått tag på billiga hotell i Paris så nu känns det verkligen som att vi kommer i väg hihi. LÄNGTAR!

Sitter och ser på främmande fågel och sen blir det rakt i säng.
Och i morgon blir det plugg plugg plugg!




Grymma skor va? Jag vill HA!

Kommentarer
Juicy säger:

Omg, dom var skitläckra! :O

2008-10-07 | 21:57:02
Bloggadress: http://paparazzi.webblogg.se/
sesi säger:

vilken serie föredrar du?

The Hills eller One Tree Hill?

2008-10-07 | 22:03:00
Bloggadress: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback