ONSDAAAG KVÄLL

Jag sitter och äter kalaspuffar, kan inte rikigt sova... Ensam i en trea i Karlstad och alla som jag älskar är utspridda överallt, tokigt

Sitter och skriver med Sara på msn om skor SKOR skor SKOR skor, skulle det inte vara underbart med ett dussin nya par skor? Sara har så jävla många skor och självklart skulle jag inte inte tacka nej till ett enda par, även fast jag inte skulle kunna bära upp vissa. Men guuud inte ett enda par snygga jävligt höga skor finns det i Karlstad inte. Ska man åka till Stockholm New york bara för skor. JA DET SKA MAN FÖR VÄSKOR OCKSÅ SÅKLART (MIU MIU) OCH SÅ SKA MAN HA JOBB OCH EN JÄVLA MASSA STÅLAR! Och jag är trött haha, är duuu vavavava?

Men bllllllllaaaaaaaa palllaaa sitta på ungdomsmottagningen i morgon för nya jävla p-piller! OCH BETALA FÖR DET! KUL? KUL?

Gud vaaaa ja håller på men är det inte lite jobbigt att vara vaken ibland?

I morgon drar jag mig till min mamma om inget annat rubbar min väg, men det gör det nog inte... TRISST!



Kommentarer
Stina säger:

HAHA^^ Har han skrivit ?:)

2008-10-30 | 09:20:48
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

NÄÄJJJ

2008-10-30 | 12:03:28
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback