Vad gör du om du får hicka?

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och lite för uppspelt för att kunna sova ^
Är det nåt du absolut inte äter:  Grönsaker? haha
Kläder just nu: Linne, trosa och täcka (;
Musik just nu: Sjunger på lille katt i huvudet
Vad sa du senast: Puss... godnatt!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70 talet, LÄTT!
Längd och vikt: 173 cm och vikt vet jag inte...
Hur många kuddar sover du med: Mina två bäbiskuddar (:
Favoritväder: När det passar min sinnesstämning
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kärleken(om jag nu hade nån), macen (med bredband), ?
Spelar du nåt instrument: Nej men vill kunna spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare, men har ändå koll liksom
Vem är viktigast för dig: Min familj inkluderat mina vänner
Bästa film: Det beror på vilket humör jag är på
Tror på liv på andra planeter: Yes
Kommer du ihåg din första kärlek: Nja
Har du några homosexuella vänner: Det vet jag inte, men det tror jag inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om förhållandet är alldeles undebart ^^
Hur många barn har du/vill du ha: 2
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Nej, det gör jag inte! Fast Stina säger att jag gör det, men det är bara för att hon inte vill vara själv om att snarka ^
Rädd för insekter? Kanske
Äckligaste insekten: Hmm
Bästa bok? Om jag då de visste
Vad vill du jobba som? Någonting inom design
Pizza eller hamburgare? Pizza med pommes
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat och allting på sin plats, fast ja hellre stökigt än smutsigt.
Gungar du på stolen?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja med ett gäng kompisar, varför inte?
Hur många syskon har du? En syster
Vad är du mest rädd för? Det finns för mycket att vara rädd för
Är du rädd för blod? Jo en stor mängd är ju lite otäckt
Saltar du på maten? Mums
Gillar du att sjunga? Lars Winnerbäck? Svar JA
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Design. I love i!
Anser du att du är stark? Ja enormt ^^
Brukar du sola? Yes indeed
Vad gör du om du får hicka? Säger åt nån att skrämma mig
Röker du? Va?
Snusar du? Blä
Kaffe, te eller inget? Oboy tack!


Åkte hem till morfar och maywor och åt kantarellsmörgås (fick två påsar kantareller!!!) och såg på Gossip girl sen blev det hem skjutsning av mig och då myste jag och Stina framför andra avenyn och se upp för dårarna. I morgon är det bara en lektion, lucky me (jag vet att hagforsingarna är lediga pga älgjakt haha) Nu ska jag nog vila huvudet och blunda några timmar. Puss på er <3

Kommentarer
Anonym säger:

Hej igen förlåt om jag tjatar på din blogg:)Tyvärr var Annie i Uddeholm (den enda Annie jag hittade)fel person, men tack iallafall...Sjysst blogg du har!!!!mvh Jimmy

2008-10-13 | 10:18:22
Sofie säger:

Haha det gör ingenting (: Men jag tror att hon Annie har flyttat ifrån Sunnemo och hon är mycket i örebro. Men jag vet inte. Tack tack ^^

2008-10-13 | 12:18:25
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Anonym säger:

Det är nog bara att glömma henne tror jag,det är så jä..a typiskt när man träffar någon man fastnar för.Nu måste jag dra till jobbet/Jimmy

2008-10-13 | 12:49:08
Sofie säger:

Ja det är ju tråkigt :(

2008-10-13 | 12:53:18
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Emma säger:

haha.. lediga för det?? .. vadå, är skolan i skogen ? rädd för att träffa fel elr..hahah jag dör.. dom är allt konstiga dom där:P

2008-10-13 | 16:39:16
Sofie säger:

Haha du är också rolig du ^^

2008-10-13 | 21:00:24
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback