Var du än befinner dig, har du en famn för mig

Oj oj oj va tröttis jag är. Men så blir det när två pojkar lämnar mitt hem vid 7 haha ^^ känns som att jag var överallt i går haha. Men men. Ska snart ska jag dra in till stan och möta upp Sara och prata om helgen över en fika och försöka få tag på Keri, sen blir det reklamkampanj plugg. Och Olivia skulle vara i stan också, så ska nog möta upp henne också. Men får inte tag på henne nu. Fattig känner jag mig också. Men sånt är livet. Skulle vilja ha en foundation men ja det blir det nog inte ^^. Nästa månad ska jag inte köpa nå mat bara spara in i det sista ^^ nej men köpa mjölk och sånt där nödvändigt bara. Men har i alla fall fått en ny läppglans och en liten sminkväska ifrån Face Stockholm (: Tack mamma! Kan fota sen när jag kommer hem. Usch denna vecka kommer inte jag palla, men kanske en person kan göra den bättre. Man vet aldrig ;) vill!

Luddigt inlägg men haha jag är luddig. Nu blire hopp in i duschen! Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback