90 minuters träning

Ligger i sängen redo för att sova, har varit en lång men ändå rätt soft dag. Skolan, stan med Sara och sen träning nu på kvällen. Men man blir helt slut. Känns inte riktigt som att jag räcker till. Skulle vilja träffa Emma mer än vad jag gör. Hon är sjuk hela tiden :( Jag hoppas innerligt att du blir HELT frisk snart. Du ska veta hur synd jag tycker om mig, det vattnas i mina ögon varje gång. Men men i morgon blir det estetiska ämnen, sen blir det yoga på kvällen (: Trevligt tycker jag. Mitt blogg liv hinns inte riktigt med längre. Men så är det. Rycker nog upp mig nån gång i framtiden... det återstår att se ^^



En bild ifrån mitt eos projekt som ligger lite i kris just för tillfället. Ska redovisas på måndag och jag har inte kommit alls långt med det. PANIK! Men det löser sig alltid i slutändan. Det blir plugg på onsdag när jag är ledig helt enkelt.

Sov så sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback