Bara lite tankar och shit

Klockan är 10.00 om man ska vara exakt. Men om jag ska skriva långt och länge så är jag nästan helt säker på att klockan passerar 10.00. Men i alla fall, öppnade precis fönstret i mitt rum för att släppa in lite syre. Kanske att jag tänkter lite bättre då. Jag känner mig vilse. Människor strävar efter att orsaka något bra. Vad gör jag? Jag gör precis som jag vill. Det kan få mig att må otroligt dåligt. Som nu. Klockan är nu 10.04 och jag har slängt bort 4 minuter av mitt liv med att sitta framför en vit glänsande dator. Jag hör min systerson på nerevåningen, hur radion spelar precis som den gjorde den där gången när jag också var liten och oförstörd. Jag vill göra någonting för att känna mig oförstörd, orörd, var finns botemedlet?



Tänk om man kunde ha världen mellan sina händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback