Dravveeeeell

SLUTA LÄS NU OM DU EJ BRYR DIG!

Arg så ARG! Läste ett mail ifrån Stamatis förut och vi ska tydligen flytta fram produkt redovisningen från onsdag till tisdag pga en jävla (får man skriva så på bloggen?) skolkamp. Är inte lektionerna viktigare än en SKOLKAMP? Denna vecka kommer att bli ett helvete, någonting varje dag. Och jag känner mig långt ifrån klar med allting. Inte lite kul?! Nej nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och åka med Stina och hennes pappa till Karlstad. På morgonen blir det eos redovisning... YEAH!

Ge mig en kille nu tack! Jag tror att jag skulle behöva det, verkligen behöva! Och så skulle jag vilja släppa alla kraven på mig själv. Men om jag gör det så känns det som att jag inte har någon framtid och att jag bara kan skita i allting. Det är sån jag är. Men tänk om jag om tio år tycker att jag har slängt bort min ungdom på allting som jag lägger ner tid på nu. Kanske ska jag börja skolka och sluta bry mig om allting, ja det är kanske det jag behöver. Nej det är bara jobbigt just nu, så är det. Men ändå det får mig att tänka. Är det bara jag som har en hemsk prestationsångest? Vill plugga utomlands och verkligen leva? My goood jag har värsta svackan... I morgon måste jag göra produkt efter skolan men jag skulle gärna mysa med Emma, fan vad jag saknar henne. Skolan tar allt för stor plats, men så ska det väl vara...

Förlåt för allt dravell men jag var tvungen att skriva av mig lite.

Var ju på släktsak tidigare idag. Känns tomt utan Ale, det måste jag erkänna. Ganska meningslöst också måste jag medge.

Haha jag säger hej då flera gången men ändå fortsätter jag skriva.... Men nu tror jag det blir ett hej då och en godnatt kram till er alla.

Jag älskar er mina vänner även fast ni är olika på alla sätt och vis. Men ni är alla unika och underbara även fast vi alla har brister <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback