Fan är det rätta ordet

I dag skulle mitt nya liv starta men ikke. Jag vaknar med feber. Kul! verkligen jätte kul! Men jag får försöka skriva på engelskan och så måste jag verkligen gå till skolan i morgon. Skulle ju lämna tillbaka den där tröjan också... Jaja. Ska sluta att klaga nu. Ska göra i ordning mig snart och möta Stina på pekås, vi har nästan ingen mat alls hemma. Såg att de hade  klyftpotatis för 8 kr, ska kolla in detta ^^. Sen så blir det mjölk, juice och det  vanliga. Ska försöka hitta kycklingfärs också, fick en gratis kupong av mami. Nej nu blir det att skriva om den intressante Oscar Wilde....


Kommentarer
Joline - fotoblogg. säger:

Krya på dig älskade och saknade vän <3

2008-09-08 | 15:01:25
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se/
Sofia säger:

Klyftpotäter för 8 kronor?! Jag vill ha... !

2008-09-09 | 00:10:02
Bloggadress: http://zophidjaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback