Gummistövel



Jag har nyss beställt ett par fina gummistövlar. Inte så roligt dock men väldigt användbart. Ska på hajk med skolan snart och det kan vara praktiskt att ha ett par när jag ska handla, gå ner till tvättstugan och plaska i vattenpölar. Skulle hellre köpa snygga jackan och fina klänningen men men... Är riktigt sugen på att åka till örebro med Emma till helgen. Längtar så hemskt efter henne så det skulle vara underbart att få umgås med henne en hel dag. Får se helt enkelt. Har ju lite få kronor i alla fall. Har inte gjort mycket i dag, men det känns så. Gick på stan med Sara efter skolan och lämnade tillbaka tröjan. Sen hittade jag absolut ingenting. Har sån lust att åka till stockholm och shoooppa, men örebro skulle räcka ^^. Har suttit och gjort lite på sedlarna, alla 5 sedlar är halvklara :( Ingenting går bra för mig just nu. Borde plugga som en gnu. Har liksom en hel engelsk uppsats att skriva på. MY GOD! Nej nu ska jag bada och rensa tankarna.

Jag saknar mig pappa som är uppe i Finland <3

Kommentarer
malin skoog säger:

jag har sådanna, fast i ljuslila och så är mina korta :)

2008-09-12 | 17:40:24
Sofie säger:

De är finaaa <3 :D

2008-09-13 | 00:20:27
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback