Hold me down

Nu sitter jag här och kollar på One three hill och pillar lite i illustrator och i imovie. Var på ett spinnings pass på idrotten, gud va jag har saknat det. Efter jul blir det spinning på kortet också. Blir dock ingen träning ikväll, för det orkar jag verkligen inte. Måste MÅSTE göra historia, men det är ju så tråkigt så jag skjuter upp det hela tiden. I morgon blir det maskerad fest hos Stinas kompisar, jag ska och förfesta och äta tårta hos Sara innan (: Jag och Keri har köpt present nu också (: fint fint. Sen blir det hem till Sunnemo och plugga och mysa. Nej nu ska jag kolla på på teve (:

PUSSSIII


Kommentarer
Nalita säger:

Jag har en fråga, vill du gifta dig någon gång i livet? Ge dig min åsikt/disskutera i min blogg =)

2008-09-25 | 23:22:14
Bloggadress: http://naliita.blogg.se/
fanny säger:

Bra blogg ! :)

Vad ska du göra i helgen då?

2008-09-25 | 23:27:10
Bloggadress: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback