I can´t belive it´s not love!

Hej kära bloggen! Hade en lång dag i skolan idag men med lite grottkonst målning där på slutet gjorde så att jag piggna till ^^ Sen gick jag och Sara och shoppade på Konsum. Jag köpte kall bearnaissås och skinka ;) gott. Sen blev det cykling hem och sörja över att min modström väska snart är i spillror :( för handtagen är på väg att gå av. Men en andledning till att köpa en ny väska kanske ^^. Men man ska ha pengar till det också. Sen blev det matlagning för min del. Klyftpotatis i från Pekås, såsen och skinkan i från Konsum (: Smarrii smarr ^^ Sen blev det slappning framför teven med my friend Stina :)

Nu ska jag lägga in bilder i Indesign. Blir inte så mycket intressant skrivande men det kan ju vara för att jag inte har något att förtälja eller visa mina läsare ^^. Men kommer nog igång när jag fått lite mer inspiration. Så nu får bloggen vara ett ställe där jag skriver ner min dag helt enkelt. Shopping sugen som FAN är jag, baaara sååå ni vet ;) Och i morgon blir det träning :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback