I wake your minds

Tjenare tjenare!

Satt i min säng och mådde lite dåligt över att jag inte skrivit så mycket i dag så jag slängde upp mac locket och nu sitter mina händer på tangentbordet och skriver för fullt ^^. I dag har det varit en lång skoldag och sen bara hem ljuva hem och chilla och slappa. Pratade med mamma i en halvtimme, mysigt! Gjorde klart två sedlar också, så himla svårt när jag inte kan programmen men jag försöker så gott kan kan i alla fall. Det är väl ändå det som räknas ;) viljan. Känner en hat kärlek till denna dator också ;) Så vacker och användbar men det används för mycket i skolan, jag saknar papper, tejp och sax :(

Sen ringde Olivia <3 oooh I miss that girl

Blir fest och badkar till helgen :D <3 Pusss sovsött!

Om jag får pengar från nått märkligt håll ska jag börja träna på kauif nästa vecka (please god!)





Så jävla snygg klänning! MIN GUD!

Nej godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback