Meryl brown



Denna väskan ifrån svenska Sandqvist har jag beställt för min kommande lön (:
Riktigt nöjd är jag!

I morgon blir det filmning i skolan och sen blire Ikea med Emma (: ska gå runt och kika och mysa, det ser jag fram emot. På kvällen blir det engelska antar jag. Fick just reda på att hajken är inställd också, jag som börjat se fram emot den nu. Mamma som har köpt gummistövlar till mig och allt. Flyttad till våren är den tydligen också. BLÄ!

Nu ska jag bada med mitt nya badsalt (: Puss på skulderbladet <3

Kommentarer
Maria w säger:

sjukt snygg väska :)

2008-09-15 | 10:53:10
Meta säger:

blondinbella väska ;)

2008-09-16 | 13:03:04
Sofie säger:

Det vet jag väl ^^

2008-09-16 | 20:45:43
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback